La Marta Linde Mañé no ha pogut realitzar tasques de tutoria ella sola perquè fa poc que va acabar la carrera. Sí que és cert que ha tingut l'experiència de les pràctiques i, per sort, el primer any va estar amb un mestre que li va ensenyar moltíssim. El mestre en qüestió és partidari del treball cooperatiu, així que la majoria de vegades els alumnes feines les tasques en grup i si feien alguna activitat individual, després la compartien amb la resta dels companys de la taula per completar les seves activitats.
La Marta ens explica que això no és ben bé de tutoria però el treball en grup, moltes vegades, els suposava discutir, per tant, el moment de parlar-ho era la tutoria.
El sistema de tutoria gairebé mai variava, primer els posava un vídeo o explicava un conte, aquests sempre tractaven de valors. Després de la visualització debatien amb els alumnes el vídeo i el comparaven en situacions que passaven a l'aula. Els nens aprenien i a més s'ho passaven bé. La tutoria era l'hora de solucionar i discutir tots els problemes que sorgien durant la setmana.
Moltes gràcies Marta per compartir els teus coneixements!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada