La Rosana Prió Fabregat ens presenta dues dinàmiques.
La primera tècnica ens permetrà conèixer millor als alumnes.
A partir de la llista de la classe es formen parelles i es donen 15 minuts perquè els alumnes parlin entre ells. Cada alumne haurà de presentar la seva parella a la resta de la classe donant 6 informacions d'aquesta persona: 3 informacions seran veritat i 3 seran falses. El grup classe haurà d'endevinar quines informacions són veritat i quines no.
La segona tècnica pretèn afavorir l'autoestima i la cohesió grupal, i especialment ens ajudarà a millorar l'autoestima dels alumnes marginats i rebutjats.
Es tracta de reconèixer qualitats positives dels companys i companyes. Seurem en forma de cercle i cada alumne haurà de dir una qualitat del company/a que seu a la seva esquerra i una qualitat pròpia a l'alumne que seu a la seva dreta. Es convenient treballar el vocabulari de qualitats prèviament i explicar-les o exemplificar-les.
Dinàmiques en petit i gran grup!
Moltes gràcies Rosana per compartir els teus coneixements!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada